Garantie & Service

Dacks, exclusieve distributeur van Loll Designs bestaat sinds 2004 en sindsdien was en is het voor ons heel belangrijk om geen ontevreden klanten te hebben. Om dit resultaat ook in de toekomst te behouden bieden wij onze klanten de optimale service waar Dacks voor staat. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.

Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie, deze termijn kan oplopen tot wel tien jaar.

Onze garantie:

  • Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
  • Het product is bij ons aangeschaft
  • U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
  • Retourkosten worden in rekening gebracht, uiteraard zijn de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. U betaalt dus eenmalig verzendkosten.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. We willen u vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kunt u binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

U ontvangt een kopie van het bericht op het e-mailadres dat u in het formulier vermeldt.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Op de website vindt u meer informatie hierover. Daarnaast kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), u kunt uw klacht bij het ODR indienen, door hier te klikken. U wordt doorverwezen naar de Europese website van het ODR.